روانشناسی
رابطه بین بازی های ویدئویی و مهارت های شناختی دانش آموزان

سید تیمور سیدی اصل؛ علیرضا نظری انامق؛ الهام صادقی؛ شهرام جعفرزاده؛ مهدی بدلی

دوره 1، شماره 3 ، مرداد 1400، ، صفحه 59-68

https://doi.org/10.22034/jmp.2021.333921.1032

چکیده
  این تحقیق به بررسی رابطه بین بازی های ویدیویی و مهارت های شناختی از جمله تفکر انتقادی و تفکر خلاق می پردازد. این مطالعه از نوع تحلیلی و مقطعی بود. جامعه آماری پژوهش را دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر اردبیل در سال تحصیلی 93-92 تشکیل می‌دهند. نمونه ای متشکل از 105 دانش آموز که 54 نفر دختر و 51 نفر پسر بودند با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند ...  بیشتر